Home   Εργοθεραπεία

Εργοθεραπεία

ergotherapeia
Η Εργοθεραπεία χρησιμοποιεί ποικιλία δραστηριοτήτων με στόχο τη βελτίωση και την αποκατάσταση των δυσκολιών που αντιμετωπίζει το παιδί σας.
Εκμεταλλευόμενος το παιχνίδι ως θεραπευτικό μέσο και άλλες εξειδικευμένες δραστηριότητες, ο εργοθεραπευτής σκύβει με αγάπη και ενδιαφέρον πάνω από το παιδί, δημιουργώντας μια σχέση εμπιστοσύνης. Αξιολογώντας τις μοναδικές ικανότητες και ανάγκες του κάθε παιδιού δημιουργεί ένα εξατομικευμένο πλάνο, ένα πρόγραμμα που θα βοηθήσει το παιδί και θα καθοδηγήσει το γονιό.

Με τη βοήθεια έγκυρων και αξιόπιστων θεραπευτικών μεθόδων όπως η Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, το Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων κ.α. καταστρώνεται το σχέδιο παρέμβασης με την υποστήριξη της διεπιστημονικής ομάδας.

Το πεδίο παρέμβασης της Εργοθεραπείας είναι ευρύ και εξυπηρετεί πολλούς τομείς λειτουργικότητας. Ελάτε σε μας αν το παιδί σας:

  • Δυσκολεύεται στο συντονισμό των κινήσεών του π.χ. σκοντάφτει εύκολα, δυσκολεύεται στα παιχνίδια με τη μπάλα, περπατά ή τρέχει με ασυνήθιστο τρόπο
  • Δεν κρατά σωστά το μολύβι και δεν καταφέρνει να φτιάξει σωστά γράμματα, σχήματα ή απλές ζωγραφιές, αν σκίζει το χαρτί καθώς γράφει ή αν το σχέδιο είναι πολύ αχνό ή δυσδιάκριτο
  • Παρουσιάζει δυσκολίες σε παιχνίδια που απαιτούν λεπτούς και επιδέξιους χειρισμούς όπως τα παζλ, τα τουβλάκια, το πέρασμα χάντρας από κορδόνι, τα ενσφηνώματα κ.α
  • Δυσκολεύεται να οργανώσει το παιχνίδι του και να το ολοκληρώσει
  • Είναι υπερκινητικό, υπερδραστήριο με παρορμητικές αντιδράσεις
  • Ξεχνάει, αφαιρείται συχνά ή σας δίνει την εντύπωση ότι δε σας ακούει όταν του μιλάτε και δεν συγκεντρώνεται
  • Δεν σας κοιτάζει όταν του μιλάτε, αποφεύγει τα χάδια,τα φιλιά ή κλαίει όταν το παίρνετε αγκαλιά
  • Ενοχλείται έντονα από κάποιους ήχους, μυρωδιές, χρήση σφουγγαριού, τσατσάρας ή οδοντόβουρτσας
  • Τρώει ελάχιστες τροφές και δεν αυτοεξυπηρετείται στην τουαλέτα (π.χ. δεν ελέγχει τους σφιγκτήρες του) και στην ένδυση του (π.χ. δυσκολίες με κουμπιά, κορδόνια κ.α)
  • Δεν συμμετέχει σε ομαδικά παιχνίδια, απομονώνεται και δεν προσεγγίζει άλλα παιδιά
  • Αναπτύσσει κυρίως συγκεκριμένα ενδιαφέροντα και θέματα συζήτησης χωρίς να δείχνει ενδιαφέρον για το συνομιλητή